Veel gestelde vragen

[{"id":"4wc0jivskpx","key":"contentcontainer","allowChildren":true,"needParent":false,"parent":null,"fields":[{"key":"title","required":false,"type":"text","value":""},{"key":"contentsize","type":"select","required":false,"value":"0"},{"key":"background","type":"select","required":false,"value":"white"},{"key":"border","type":"select","required":false,"value":""}]},{"id":"nagf6i94inj","key":"text","allowChildren":false,"needParent":true,"parent":"4wc0jivskpx","fields":[{"key":"text","type":"editor","required":false,"value":"

Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen.

nn

Is je vraag niet beantwoord? Neem dan contact met ons op info@clubwearcompany of bel ons op: 0626 558584. 

nn

Wat zijn de verzendkosten?

nn

Wij verzenden met DHL in Nederland en Belgie. De verzendkosten in Nederland en Belgie zijn €5,95. Boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis in Nederland. Als je gaat afrekenen wordt dit duidelijk aangegeven. We versturen buitenlandse pakketten met  PostNL of DHL Express Worldwide.

nn

Zie ook Bezorgen.

nn

Waar leveren jullie?

nn

Wij leveren onze producten over de hele wereld. Staat jouw land er niet tussen? Neem dan even contact op met de klantenservice.

nn

Kan ik mijn bestelling ook naar een ophaalpunt sturen?

nn

Ja dat kan! Maar dan alleen naar een DHL punt. 

nn

Dit kan zowel in Nederland als in Belgie!

nn

Wat is de levertijd?

nn

Elke werkdag voor 23:00 uur bestelt en betaalt (of via Achteraf Betalen), Dan heb je je bestelling de volgende dag in huis. Wij leveren 6 dagen van de week, dus niet op zondag. Ook op zondag bestelde producten worden de volgende dag bezorgd.   Bestellingen die betaald worden met vooruitbetaling per bank, hebben vanzelfsprekend een langere levertijd. Wanneer het geld ontvangen is, wordt de bestelling verzonden.

nn

Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor de bezorgtermijn van DHL of welke bezorger dan ook. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de postbezorger.

nn

99% van de brievenbuspakjes en pakketten worden binnen 1 dag bezorgd. 

nn

Mocht een product niet op voorraad zijn, dan word je hier via email op de hoogte gebracht of we proberen even telefonisch contact met je op te nemen.

nn

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

nn

Je bestelling wordt altijd verstuurd in een plastic enveloppe of kartonnen doos. Er wordt hierop Clubwear Company vermeld, wel ons magazijn adres. Dus alle bestellingen worden discreet, zonder de bedrijfsnaam Clubwear Company, verstuurd.

nn

Hoe kan ik bij jullie betalen?

nn

Je hebt bij ons de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

nn

iDEAL
nPayPal
nApple Pay
nFashion Cheque
nBillink (betaling achteraf met acceptgiro)
nCreditcards: Visa en MasterCard
nVooruitbetaling per bank (let op: langere levertijd!)
nMrCash/Bancontact
nSofort banking
nEPS
nGiropay
nKBC/CBC
nBelfius Direct net
nING Home Pay
nVoor meer informatie over de betaalmogelijkheden, zie Betalen

nn

Kan ik artikelen ruilen?

nn

Via onze webshop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het te vervangen artikel retourneren en het gewenste artikel bestellen en laten bezorgen. Je dient de nieuwe bestelling wel te betalen, want wij kunnen de bestellingen helaas niet met elkaar verrekenen.

nn

. Zie ook Retouren

nn

Wat is de procedure als een bestelling niet klopt of er een kapot artikel is?

nn

Mocht uw bestelling niet correct zijn opgestuurd of als een artikel onverwachts gebreken heeft, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Wij zullen dan met u de procedure bespreken hoe dit op te lossen. Neem niet zelf actie door het artikel terug te sturen! Maar neem eerst contact met de klantenservice op. Indien u verzendkosten maakt vergoeden wij deze niet. Alleen als hier duidelijk van te voren afspraken over zijn gemaakt. Wij sturen u dan eventueel een gratis retouretiket toe of zorgen voor een andere oplossing.

nn

Kan ik iets terugsturen en krijg ik dan mijn geld retour?

nn

Je kunt alle (of een gedeelte van de) artikelen retour sturen zonder opgaaf van reden. Hiervoor geldt een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling. De artikelen moeten dan wel onbeschadigd en niet gedragen zijn en in de originele verpakking (indien mogelijk) verpakt zijn. Stuur de pakbon mee en meld je retour aan via info@clubwearcompany.nl. Graag je naam en ordernummer hierbij vermelden. De retourkosten zijn voor jouw rekening. Na goede ontvangst van de artikel en, wordt het gehele (of gedeeltelijke) bedrag teruggestort. Dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.

nn

"De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering (bv rembours), hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.’’

nn

Bestellingen boven de €75,- worden gratis verzonden. Dus de verzendkosten van €5,95 worden dan niet in rekening gebracht. Indien bij het retour sturen van artikelen het aankoopbedrag onder de €75,- komen, dan brengen wij alsnog deze verzendkosten in rekening.

nn

Terugstortingen vindt je terug op je betaalrekening of credit card onder de naam Mollie Payments. Dus niet onder de naam Clubwear Company.

nn

Zie ook Retouren

nn

Welke artikelen kunnen NIET retour?

nn

Je kunt zonder opgaaf van reden alle artikelen terugsturen (zie ook hierboven), echter een aantal artikelen kunnen niet retour als ze uit de verpakking zijn geweest of het aanwezige zegel is verbroken. Dit zijn de volgende artikelen: Sexspeeltjes, mondkapjes, beenmode, (visnet) bodystockings, glij- en massagemiddelen en tepelplakkers. Dit vanwege hygienische redenen. Bij beenmode en bodystockings is daarnaast ook de vorm eruit en kunnen beschadigingen ontstaan door het passen.

nn

Kleding die duidelijk gedragen is of lichaamsgeuren en/of -sporen bevat, worden door ons niet retour genomen. Wij sturen deze kleding terug en brengen €7,50 administratiekosten in rekening. Of je kunt het in Voorst komen ophalen. 

nn

Kan ik ook komen afhalen?

nn

U kunt helaas bij ons nieuwe magazijn uw bestelling niet meer afhalen.

nn

Is alles op voorraad?

nn

Wij hebben 95% van alle artikelen op voorraad. Echter bij artikelen die heel veel maten hebben, zoals Noir Handmade (van S tot 6XL) en corsetten hebben wij helaas niet altijd elke maat op voorraad. Onze voorraadmodule ziet wel dat er voorraad is, maar niet welke maat en niet het aantal. Dus bel of mail of je maat op voorraad is als je het zeker wilt weten. Ook kan onze voorraadmodule niet zien hoeveel jurken er b.v. op voorraad zijn. Dus bestel je van een bepaald jurkje een groter aantal, check even van te voren of deze er wel zijn! Dit om teleurstellingen te voorkomen.

nn

Wat is de dresscode voor BITCH?

nn

Wij krijgen altijd heel veel vragen over de dresscode van BITCH. Deze is inmiddels al een paar keer aangepast. De dresscode van 2020 is: lak/pvc, leer, pu-leer (=nep leer), rubber (latex), metal en bodypaint. Geen burlesque of kostuum meer! Wetlook en stof is NIET toegestaan. Als er in een kledingstuk gaas of visnet zit, dan mag dit slechts 10% van het totaal uitmaken. Dit geldt voor de meeste kinky en fetish feesten, zoals TOXIC, Wasteland en Dominatrix. Bij sommige kinky feesten als Kinky on the Beach en Kinky Paradise is wetlook wel toegestaan. 

nn

Kan ik PU-leer of lak wassen?

nn

Ja, dat kan. Wel op wolwas programma en zeker niet in de droger! Of op de hand, zeker voor kleding met accessoires erop verwerkt. Let wel op met lichte kleuren of andere kleuren dan zwart. Was alles op kleur. En leg nooit zwarte kleding op of tegen lichte kleding van pu-leer, lak of een andere stof. Dan krijg je zwarte vlekken die er niet meer uitgaan. Dus als je b.v. niet zwarte kleding meeneemt in een tas, verpak dat apart in een plastic zakje of iets dergelijks. Wij verkopen speciaal wasmiddel voor pu-leer, wetlook en lak!

nn

Wij hebben speciaal wasmiddel (BeGloss) voor wetlook, lak, kunstleer en latex. 

nn

Waar moet ik op letten bij lichtere kleuren (anders dan zwart)?

nn

Zwart wetlook en/of lak kan (hoe vaak het ook gewassen is) afgeven. Leg daarom nooit lichtere kleuren zoals rood of wit op zwarte lak of wetlook kleding. Hang ze dus ook niet tegen elkaar in de kast!

nn

Kunnen sexspeeltjes retour?

nn

Sexspeeltjes kunnen alleen retour als de verpakking ongeopend is. Of de sealing niet verbroken is. Alleen bij technische mankementen (b.v. laadt niet op) heb je een garantie van 1 jaar.

nn

Wat betekent het Keurmerk?

nn

Wij mogen als Clubwear Company sinds 23 mei 2013 het keurmerk van Stichting Webshop Keurmerk voeren. Met meer dan 3200 aangesloten webshops, is dit het grootste erkende Keurmerk van Nederland. En ook erkend door de Consumentenbond.

nn

"Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

nn

U veilig kunt betalen
nU zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
nUw privacy gewaarborgd is
nEr sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
nDe Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
nU een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft."

n"}]}]